Medvede, či vari mimozemšťania?

28. apríla 2023, xlorak2, Nezaradené

V katastri jednej trenčianskej obce sa pohybujú dva asi veľmi hrozné tvory, pred ktorými niet žiadnej pomoci. Podľa vyjadrení členov akéhosi zásahového tímu (ktorý sa špecializuje zrejme asi iba na zbieranie výlučkov týchto tvorov a fotenie odtlačkov ich láb) by bolo dobré, keby ľudia do trenčianskej prírody chodili aspoň dvaja. Ak už do prírody pôjdu, majú sa vyhýbať lokalitám s výskytom týchto nepredstaviteľne nebezpečných tvorov a mali by byť maximálne ostražití. A aj preto by mali byť dvaja, že ak by došlo k napadnutiu, tak ten druhý môže zavolať pomoc. No, skrátka niečo úžasné…! Kto nemá kamaráta, alebo životného partnera, nech do prírody radšej nechodí…! Veď mesto, či obec sú predsa dostatočne krásne…!Načo akási príroda…! Tie tvory disponujú zrejme strašnými zbraňami, voči ktorým ešte ľudia na Slovensku, ba asi ani v celom vesmíre nemajú žiadne, ale úplne žiadne protizbrane… Veru tak. Asi mimozemšťania. Kompetentní sa zmôžu iba na vydanie varovaní, z tepla svojich kancelárií… Ja som v týchto lokalitách prežil 60 rokov svojho života. Ako dieťa som chodil sám po týchto lesoch, po susedných dedinách, ku svojim príbuzným. O týchto strašidelných tvoroch sa vtedy hovorilo ako o rozprávkových bytostiach, ktoré v okolí Trenčína kedysi naozaj boli, ale to bolo tak veľmi dávno, že ani moji starí rodičia si to nepamätali. Teraz aby sa človek bál pustiť dieťa čo len za plot svojej záhrady… Mimozemšťania…! A ich nezastaviteľné a všetko zničujúce zbrane…! Asi už apokalypsa! Ale niečo sa mi teraz zamarilo, že moja stará mama mi o týchto rozprávkových tvoroch, mimozemšťanoch, rozprávala v rozprávkach, že ich vedeli zastaviť smelí valasi s bielymi ovčiarskymi psami a s ostrou zbraňou na dlhom porisku…! Vraj valaška sa to volalo, či tak dáko… Len kde nájsť teraz takýchto hrdinských valachov, keď už ani naše moderné ľudské palné zbrane voči týmto mimozemšťanom nič nezmôžu? Takto som to teda pochopil ja, starec. Už je nám asi koniec. Veď si predstavte, že keď nebudú dvaja, ale až dvadsiati? Alebo ich bude dvesto? A možno sa nebudú pohybovať iba okolo Trenčína, ale nedajbože aj v samotnej matičke našich miest, v Bratislave? Okolo budovy ministerstva životného prostredia? Možno vtedy konečne pošle niekto prosbu o pomoc mimo hraníc nášho vesmíru, aby nám prišiel niekto smelý na pomoc. A zachránil nás.  A celé ľudstvo. Nejaký mimovesmírny valach…Už aby to bolo!